زهراءزهراء، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
عقدآسمانی دلهایمانعقدآسمانی دلهایمان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نازلی بالام زهرا

سفر5روزه به تهران

1393/4/5 15:44
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

زهراجون تو اخرای 7ماهگی سفری داشت به تهران خونه عمو اکبر(اقاعمو)خیلی خوش گذشت فدات شم مثل همیشه اذیت نکردی تو راه بیشتر خوابیدی ویه چیزه دیگه خونه خاله عاطفه دوست مامانی هم رفتیم خیلی خوش گذشت ولی یادم رفت عکس بگیرم

رفتی سرکارعمواکبرت که تو مترو کارمیکنه حساباشوبررسی میکنی

رفتی سرکار عمو اکبرکه تو مترو کارمیکنه حساباشو بررسی میکنی

دخمل نازم تو مترو بغل عمواصغر

عجب هندونه خورانیییییییییییییییی

عاشق هلوهم هستی .برگشتنی تو ماشین میخوردی

این عکس تو پارک چمران تو کرج گرفتیم پیشه طاها .اقاعمووعزیزجون

این  عکسو  باعموعلی توپارک گرفتی

 

پسندها (4)

نظرات (4)

ساناز
5 تیر 93 15:59
عزيزم وب قشنگ و دختر نازي داري خوشحال ميشم بهم سر بزني
مامانی
پاسخ
لطف داری خاله من لینکتون کردم
مامان افسانه
6 تیر 93 1:06
فد ای نازنینم بشم من رفتی سفر خانم خانما خوب به حسابای عمو رسیدگی کردی؟ کارش خوب بود؟ جیگرم همیشه لبت خندون باشه عسل
مامانی
پاسخ
اره خاله جون بررسی کردم همکارایه عمو اومده بودن کارشونو ول کرده بودن با من بازی میکردن کم مونده بودن اخراج بشن
مامانی بهار
6 تیر 93 12:02
خوش آمدی عزیزم مامان ی جونم از کدوم استان خوشگل اومدید؟
مامانی
پاسخ
سلام مامان بهارازتبریز اومده بودیم خوش گذشت ولی شهرتون خیلی گرم بود
خاله عاطفه
15 تیر 93 14:22
سلام زهرا جونییییییییییییییی خوبی؟ مامان خوبه؟ یه خبر خوب... عسل مون به دنیا اومد... دوباره خاله شدم.... اما حیف که هنوز ندیدمش...!!!!!!!! 14 تیر، شنبه بدنیا اومد عسلم... راستی یادش بخیر اومدین تهران خونمون... ولی کم موندین... با عجله رفتین.... راستی من تو خونمون از زهرا عکس گرفتم. اگه خاستی برات ایمیل می کنم. التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام خاله خوبی؟خداروشکر ایشا.. قدمش خیرباشه براتون....اره خاله خیلی خوش گذشت اره برام بفرس