زهراءزهراء، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
عقدآسمانی دلهایمانعقدآسمانی دلهایمان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نازلی بالام زهرا

مهدی جان تولدت مبارک

1393/3/22 11:09
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

                                 دردل کودکانه با امام زمان
همش من دلم میخواست یه عالم با شما حرف بزنم ولی خجالت میکشیدم چون فکر میکردم شما خیلی کار دارید ولی مامان میگه: شما همیشه حرف همه ی بچه ها رو و حتی بزرگترا رو هرجا که باشن هر چقدرم که حرف داشته باشن میشنوید خیلی دوستتون دارم از ده تام بیشتر. اونقد دلم میخواست به شما بگم من همش منتظر شمام من هیچ کار بدی نمیکنم تازه به همه ی بچه هام گفتم که کار زشت نکنن چون شما رو ناراحت میکنه...
بابم میگه اگه ما واااقعا منتظر شما باشیم بعدش کارای بد نکنیم و براتون دعا کنیم شما میاید من اونقدر بزرگ شدم که از یارای شما باشم؟ بابا میگه اگه حواست به کارات باشه و کار بدی نکنی تا امام زمانو ناراحت نکنی و ایشونو بیشتر بیشتر بشناسی خودش یه یاری به شماست... همش دعا میکنم براتون پس چرا نمیاین؟ راستی خیلی دوستتون دار
م

                         مهدی جان تولدت مبارکایشا..امسال سال اومدنت باشه وماهم لایق سربازیت باشیم

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامانی بهار
23 خرداد 93 18:39
انشاءالله خدا کند که بیایی
مامانی
پاسخ
انشا..........
مامان اعظم
24 خرداد 93 10:59
سلام عزیزم...چه دخمل نانازی...اسم دخمل منم زهراست به وبش بیایید خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
سلام ممنونم خاله باشه حتما...........
خاله عاطفه
24 خرداد 93 14:28
السلام علیک یا بقیه الله یابن الزهراء سلام بر تو ای امید جانها... عیدتون هزاران بار مبارک ومحنا...
مامانی
پاسخ
انشا..امسال سال ظهورش باشه
مامان اعظم
24 خرداد 93 18:21
ممنون که اومدین
مامان افسانه
24 خرداد 93 21:08
دوست عزیزم الهی که بحق اقا امام زمان همیشه زیر سایه هدایت ایشون باشین بووووووووس برای زهرای گل و نازم
مامانی
پاسخ
ایشا..همه مون زیر سایه اقامون باشیم
مامان افسانه
31 خرداد 93 20:30
سلام زهرای نازم جیگرم خوبی خاله عکس جدیدتو ندیدم ولی می دونم ماه شدی عسل شدی بوووووووووس مامان زهرا جونممممممممم دیگه باهات قهرم به دخترم سر نمیزنی ولی این گل برای شما چون گلی
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون رفتم بودم مسافرت تازه برگشتم واسه همون نیومدم وبلاگتون .خیلی لطف داری خاله .عکسای جدیدمم به زودی میزارم
مامان افسانه
2 تیر 93 23:21
سفر بی خطر خوش گذشت؟ همیشه به شادی و تفریح باشین زهرای ناز و عسلمو ببوس
مامانی
پاسخ
اره جاتون خالیییییییییی خیلی لطف داری خاله