زهراءزهراء، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
عقدآسمانی دلهایمانعقدآسمانی دلهایمان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نازلی بالام زهرا

عکسهای 5ماهگی و4ماهگی

1393/1/31 10:47
نویسنده : مامانی
237 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا بالباسهای عیدش در اولین روز عید

با محمد بعد2ساعت تحویل سال تو خونه اقاجون

اینم انگشتری که اقاجون برا اولین عیده زهراگرفته دستشون درد ن

اینم لباسایی که خاله جون واسش گرفته دستش درد نکنه

زهرا بابابایی درحال وبگردی

زهراکنار شکوفه های بهاری قبل از سرما زدگی

زهرا با عمو علی

زهرا با یاسین

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

ایستکلی قیز
31 فروردین 93 18:05
چووووووووووووووووووخ ایستمه لی اولوب گردی صورتش شبیه مامانشه .الله ساخلاسین
مامانی
پاسخ
خاله جون ایستکلی گوزینن باخیسان
مامان رضوانه
1 اردیبهشت 93 12:55
سلام گوزل بالام رضوانه سنی چوخ سویور ایستی سنن دوست اولای
مامانی
پاسخ
سلام مامان رضوانهمنم دوست دارم باهاتون دوست بشم من لینکتون کردم
خاله عاطفه
1 اردیبهشت 93 15:32
ماشاله.خدا حفظت کنه خاله جون. . خاله جون تو هم میدونستی که سرما درختا رو میزنه با تعجب به شکوفه هاش نیگا میکردی....
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون اره دیگه امسال میوه هامونو سرمازد دیگه میوه نداریم از تهران واسمون بیار
مامان اسماء جونی
2 اردیبهشت 93 0:12
چه عکسای خکشلی بعضی عکساش شبیه اسما من میشه ماشالله انگشترشو مر30خاله جون ازطرف من لوبای اسما رو ببوس
ملیحه
3 اردیبهشت 93 21:36
سلام باجی جان بالون چوخ چوخ ناز اولوب کی میشه همدیگرو ببینیم صورت ماهشو ماچ کنم. و بچه ها با هم بازی کنن لباسای ماهی هم داره اینجا من چیزی پیدا نمی کنم اون قرمزه و صورتی عالین قیمتاشو بگو من پول بفرستم از بعضیا برام بفرس بیا
مامان بهار
16 اردیبهشت 93 12:09
سلام به مامانی زهرای هزار ماشاءالله خوشگل ،خوش به حال زهراجون که خاله داره اما بهار من بی نصیبه دوست دارم زهرا جون.
مامانی
پاسخ
سلام مامان هستی اره خاله یه معنای دیگه داره خاله جونش پرستار ه زهرا وقتی بدنیا میومد اون 2ساعتو پیشم بود ودلداریم میداد
ajij
22 اردیبهشت 93 21:47
سلام مامانی ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . اااای جانم عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي